Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789044964455 |
Met gemiddelde prestaties win je geen wedstrijd. Daarom is je onderscheiden zeer belangrijk. Te vaak kijken we hiervoor naar de directe omgeving en concurrenten. Hoe meer je hiernaar kijkt, hoe meer je erop gaat lijken. En dat is nu juist niet de bedoeling. Als je onderscheidend wilt zijn, kun je niet anders dan innoveren. En gelukkig is innovatie eigenlijk best makkelijk, zolang je je gezond verstand gebruikt. En combineert. Branchmarking staat voor het slim toepassen van branchevreemde best practices binnen je eigen organisatie om zo onderscheidend te worden. En te blijven. Antennecreativiteit is de spil van het boek. Want waarom steeds het wiel opnieuw uitvinden? De hele wereld is een grote boekenkast vol ideeën die wachten om opnieuw en elders gebruikt te worden. Je hoeft alleen de juiste ideeën er maar uit te pikken en toe te passen. In dit boek kom je veel best practices tegen uit diverse branches en landen. Je zult zien dat er veel te leren is van geschiedenis, biologie en andere wetenschappen. • Hoe verbreed je je inkomsten? • Hoe verdien je geld met het uitvergroten van je zwakke punt? • Hoe kun je mensen gratis voor je laten werken? • Hoe lever je de ultieme service? Dit boek stelt dat veel van wat je ooit hebt geleerd over innovatie onzin is. En dat je het lekker mag vergeten. Uiteindelijk gaat het maar om één ding: hoe kun je echt succesvol innoveren? Management Scope geeft dit boek vier sterren!