Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789047010029 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Het Oz-principe is het nummer 1 boek over accountability op de werkplek. Accountability gaat over eigenaarschap - als mensen zich persoonlijk verantwoordelijk voelen voor hun eigen presteren en het bereiken van de organisatiedoelen, zijn ze veel meer betrokken en wint iedereen. Dankzij deze praktische en bewezen filosofie hebben honderdduizenden mensen geleerd hoe belangrijk persoonlijk en organisatorisch eigenaarschap kan zijn voor een bedrijf. Dit boek legt haarfijn uit waarom en hoe je het principe van accountability onderdeel maakt van de bedrijfscultuur om optimaal te presteren. Het Oz-principe is een verwijzing naar het boek en de film The Wizard of Oz,waarin Dorothy, een vogelverschrikker, een blikken man en een leeuw op zoek gaan naar de tovenaar van Oz in de hoop dat hij hun kan helpen. Echter, ze komen er uiteindelijk achter dat ze zonder toverkracht heel goed in staat zijn zélf hun problemen op te lossen. Dit boek inspireert met herkenbare voorbeelden om een nieuwe manier van denken te adopteren en zaken anders aan te pakken. En dat is precies wat nodig is in dit tijdperk van snelle verandering.