Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Jef Raeymaekers, Jef Verheyen, Karla Blomme |
---|---|
Artikelnummer: | 9782509022974 |
EAN-code: | 9782509022974 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Het boek Klachtencommunicatie (ISBN:9782509022974) geschreven door Jef Raeymaekers, Jef Verheyen, Karla Blomme bestel je op bruna.nl! We zijn klachten meestal liever kwijt dan rijk. Vaak biedt een klacht echter een kans om de verstoorde relatie met de klant of burger te herstellen. In ‘ Klachtencommunicatie’ komt u te weten hoe u het best reageert om constructief met de klant samen te werken. U krijgt hiervoor een aantal inzichten rond klachten en klachtenbehandeling mee en tips om schriftelijk en mondeling op gegronde en niet-gegronde klachten te reageren. Enkele specifieke klachtencases illustreren deze algemene principes zodat u zelf meteen aan de slag kan. Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM....