Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789082081824 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Facebook, Twitter, LinkedIn en andere platforms bieden de medicus de mogelijkheid om direct in contact te treden met collegas of patiënten. Anders dan informatie-uitwisseling op een statische website of met een weblog, kan via deze social media direct en interactief worden gecommuniceerd: denk bijvoorbeeld aan kennis en ontwikkelingen op het vakgebied delen met collegas en eventueel adviezen geven aan een patiënt of een groep patiënten. Naast informatie-uitwisseling hebben de moderne media ook een sociale functie. Mensen kunnen steeds online contact hebben met elkaar. Soms leidt dit zelfs tot verslaving. Of gebruikers komen bloot te staan aan de negatieve kanten van de sociale media. Ook daarom is het handig om als hulpverlener op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen op dit gebied.